
Банкны үйл ажиллагаанд хэрэглээний програмчлалын интерфейс (API)-ийн хэрэглээ нэмэгдсээр байна.
2020 онд “McKinsey”-ын явуулсан судалгаагаар банкнуудын дөрөвний гурав нь “API”-г дотоод сүлжээндээ ашигладаг бөгөөд 2025 он гэхэд энэ тоог хоёр дахин өсгөхөөр төлөвлөж байгаа аж.
Банкнуудын ашиглаж буй “API”-ын тавны нэг нь хөндлөнгийн “API” ба бизнесийн түншүүдтэйгээ нягт харилцан холбоотой ажиллахад тусладаг. 2025 он гэхэд энэ тоог мөн хоёр дахин өсгөхөөр төлөвлөж байна.
Банкны “API”-ын таван хувь нь олон нийтэд нээлттэй бөгөөд хөндлөнгийн хөгжүүлэгчид нээлттэй банкны үйлчилгээ явуулах зорилгоор ашиглагддаг.